Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Traditional Art / Hobbyist Member JulesMale/United States Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Premium Membership
Statistics 273 Deviations 4,792 Comments 5,266 Pageviews

Favourites

deviantID

snowytaido's Profile Picture
snowytaido
Jules
Artist | Hobbyist | Traditional Art
United States
ID made by :iconveedubbz:
heebie-jeebies by cockrocketDeath Note Fan by P3nsy-chanI'll Kill You. by ValotoxinDemons by skinnyveestamptirrador stamp by TranslucentRainbowstolurrrr by TranslucentRainbowDeviant Stamp : The Used by EllmerAssume Male FIRST by querulousArtisanI'm Lazy DA stamp 2 by niedecI Love Soup stamp by Valentine-BlackMy Younger Self Stamp by invader-zim-14My characters make me cry by TheBadWolfI hate kids by Apperhensionbanstupidpeople by angemuetDA Stamps: I love purple by eleoyashaHetalia and History by McMittersMusic Stamp by TaylorinchainsFanart stamp by katthekatcain_stamp by HavokPandaabel_stamp by HavokPandaNO SMOKE STAMP by schtolzI Shower Naked by RanebowStitchesComment Stalker Stamp by Drick96looking into collections stamp by sixthkidfromthestarzStamp: Mythology by FlantsyFlanI heart Birds Stamp by IHeartStampplz2bird stamp 2 by lpdragonflyRPStamp Roleplay OC by PharaohQueenI love Deer by WishmasterAlchemistergthyjfuh LOL by TranslucentRainbowAnatirmy by TranslucentRainbowPepe stamp by TranslucentRainbowNyx stamp by TranslucentRainbowThomas stamp by TranslucentRainbowIvu stamp by TranslucentRainbowDerrek stamp by TranslucentRainbowFrankie stamp by TranslucentRainbowCloud Stamp by Kezzi-RoseSTAMP-mechanical pencils by Sister-of-CharityStamp by Kataang-furubaNovice Stamp by J7MiGiAssume Male FIRST by querulousArtisanNailbat love stamp. by Shark-BitesLoves to RP stamp by Marlin-RaeRP Imagine by ArtFreak99Online life stamp... by NikkiFirestarterRain Stamp by Stamp221Edit Undo Stamp by HappyStampOP_Chibiterasu Stamp by Stamp221++STAMP++ by Phantom--WolfOP_Amaterasu Stamp by Stamp221teddy stamp by findyQFreaking Airport Stamp by chibi22Fanart stamp by katthekatPractice Stamp by Zombie-FaerieSnakes Stamp by pillze69I forget :C by Animal-StampI forget :C by Animal-StampI forget :C by Animal-StampI forget :C by Animal-StampI forget :C by Animal-StampI talk to my pet Stamp by Stamp221Artist's comments stamp by ShutsumonLegend Of Zelda Stamp by 666mel666Yoshi's Island Stamp by StampPKUPiano Stamp by JackdawStampsTurtle Stamp by Sky-YoshiRadda Stamp by GeneveveXTotoro Stamp 1 by ToonfreakTomboyish Stamp by Blackie0275Mondays... - Stamp by RavensScarExtinction Stamp by Kezzi-RoseTraditional Art Junkie Stamp by SylladexterRavens Stamp by sequelleCopic Fan Stamp by yanagi-sanBad handwriting -Stamp- by xxkeikochanxxlooking into favorites stamp by sixthkidfromthestarzPootcat Stamp by pinkfairywandLooking At The Sky Stamp by cleopataI Love Eyes Stamp by Sugargrl14Fave and Run Stamp by SpyridonDrink Coffee Stamp by urnightmareSTAMP: Glasses by EmotikonzMessages Stamp by WetWithRainFriday Stamp by AGoddessFinchFanartist Stamp by FeniikuTotoro Stamp 3 by ToonfreakWinter Stamp by Kezzi-RoseMilk Stamp by Kezzi-Rose1 AM Stamp by SparkLum::Link Stamp:: by pwincessbriComments Stamp by yuki-hoshimeStamp: Twilight Princess by zoro4me3Vans Stamp by Kezzi-RosePepito Sagarassi Stamp by TranslucentRainbowMostly Male Characters by PlasticKatanaAugust Burns Red Stamp by hafootThe Devil Wears Prada by hafootSuicide Silence by OminousShadowsTDWP by sequelleThe Devil Wears Prada by AlexSatrianiThe Devil Wears Prada by winter-ame:thumb245241934::iconyayrussiaplz::iconwhywouldffffplz:

My inspirations in art!: :iconstrxbe::icon01px::iconelephantwendigo::iconhomosexualpancakes::iconshark-bites::iconsmartgem::iconhamletmachine::icontranslucentrainbow::iconhjeojeo:

Free Visitor Maps at VisitorMap.org
Get a FREE visitor map for your site!
Interests

Stolen from my sunbae :icontranslucentrainbow:


A
Available: Yes, but not looking.
- Age: Immortal hah hahaha
Annoyance: ...It can be a range of things. Waking up in the mornings, dogs barking, not being able to sleep, hot weather, looking at someones face I don't really want to see at the moment, FORGETTING HOW YOU WANTED TO DRAW SOMETHING HHHH.
Allergic: I used to be pretty allergic to cats. Like being in a house with just one cat would make my eyes itch for up to two or three days and i'll be sneezing. But I got used to it in middle school and im not really allergic anymore. I can have them lay with me or sleep next to me just fine now. I built up an immunity? Also I try to stay away from crayons. They irritate my nose and it makes me sneeze and I really just don't like it.
Animal: uuuUUUUUUHHHHH I like.... almost all reptiles, Avians like all birds I want one, some cats, some dogs, amphibians, horses, bats, all kinds of fish or other ocean crawlers...stuff. I don't know. Giraffe's, cow deer buffalo species things.
Actor: HAH...uh....uhhhh....omg what was his name otl. like its in my head but its not really there...the guy Jeremy from You are beautiful.

B
Beer: I like the color. Its pretty...but gross ugh
Birthday/Birthplace: 03/25 Louisiana
Best Friends: bleh
Body Part on opposite sex: I like manly hands but not those huge beefy hands but hands that are like, Yeah those hands are guy hands. a little wider and thicker than a girls. Not too veiny and not too smooth. you know....man hands. And legs. and....for girls...uhhhhhhHH I don't know...their...waist? hands?
Best feeling in the world: when you got like fifteen hours of sleep. LOL
Best weather: snow, heavy rain with no lightning or thunder.
Been in Love: PFt, who hasn't had a crush when they were little
Been –beep- out?: like...profanity? Sure.

Been on stage?: TOO OFTEN OTL
Believe in yourself?: hh
Believe in life on other planets: Sure, I have an open mind
- Believe in miracles: like...what kind. not really I don't know
Believe in Magic: not really...its kind of deception or trick of the eye. But I really do love stories on magic.  
- Believe in God: No
Believe in Satan: No >.>
Believe in Santa: Nooo
Believe in Ghosts/spirits: sakjdfhasfskjdfkhsd yes. I don't want to think about it. just...I believe too much with that.
Believe in Evolution: Yes wholeheartedly

C
Car: I like Lamborghini like sunbae does. haha. But i'll be totally happy with a Hyundai Sonata. Or a really old but fixed up car
Candy: (what are fuzzy peaches sunbae lol) I like a lottt. Lemon heads, Jeally beans (cinnamon), peach rings apple rings, coke bottle gummies, gummies in general, gummy bears, fire balls, Kit Kat, Crunch, M&M's, just...candy in general. Sweet tarts...uh...cinnamon altoids? or are those just mints.
Color: Teal, Green/blue (more on green side), purples, burgundy, orange
Cried in school: yes. omg. like when we did speaches and stuff and this girls story made me cry. that kind of stuff gets me LOL. Or from laughing too hard.
Chocolate/Vanilla: Chocolate...unless its ice cream or cake
Chinese/Mexican: Like...Food? Chinese. I cant really stomach Mexican food too often but if theres a lot of lettuce for me to eat then yeah.
Countries to visit: ... JAPAN, AUSTRIA, SWITZERLAND, GERMANY, CANADAAAAA, ITALY, UK, SWEDEN, KOREA AGAIN, NORWAY, SCOTLAND,BELGIUM, HUNGARY, TURKEY, GREECE, ...I want to at least see Russia because I think it looks nice.

D
Day or Night: Night
Dream vehicle: eh... I honestly don't care as long as it works well, isn't too loud, and is a bit new
Danced: ...tapdance OTL
Dance in the rain?: no :I
Dance in the middle of the street?: ...I don't believe I have
Do the splits?: hah. haha

E
Eggs: i like scrambled with a little bit of garlic sprinkled on it
Eyes: my eyes or eyes I like? I have light brown eyes and I like just about any eye color. mostly Hazel and dark blues
Everyone has: a....butt
Ever failed a class?: Uhhhh....I got a C in French once...

F
First crush:  PFTTT I don't know XDD
Full name: my name is Jules to you guys. yes. And I got Jules from Juliannus. so yes. Juliannus I guess.
First thoughts waking up: What time is it, is my mom home, how long did I sleep, what should I eat.
Food: Just about anything. I like olives unlike sunbae LOL. I love lettuce and carrots sometimes cabbage. any cabbage. (people at my lunch table say im like a rabbit...HHHHNO) I like cold pizza. hot wings...uh. soups. except clam chowder. Chicken gumbo... kimchi fried rice. rice in general, Bean soup...crab....sashimi....sushi.....seafood........sdkjfbsdkjfbsdkjfhksdjfds

G
Greatest Fear: Things that never seem to end like the ocean or the sky....jsdfsjdfh
Giver or taker: Im....kind of neither.
Goals: uh...uhhhhh....I don't know. just...Not have a life that is too difficult. but not too easy. But that's getting hard these days hm?
Gum: Big red cinnamon gum or trident peppermint gum...or was it orbit...it was that layered gum. I think it was trident
Get along with your parents?: Depends
Good luck charms: Nothing really...

H
Hair Color: Dark brown, looks black but can look light brown in the right lighting.
Height: 5'6" heheh.
Happy: ugh. im neutral most of the time
Holidays: I like...the holiday with the most days off school LOL
How do you want to die: I don't want to die in my sleep. I think that would be a lonely death. Even if it was painless. but then again I don't want my thoughts to wander to where I wish I did something before my last moments. I also don't want a tragic death, but...if it was like a crash. Like a sudden hard crash where I didn't even notice, that would be okay with me. Because I can never be able to decide when I am gone. I would rather not lie there with my own thoughts as I die.
Health freak?: uhh... I worry most about my hands and forearms. Im probably going to be getting problems in my wrist area earlier than most people... haha. But mostly im the kind of person that likes to watch out for someone. Like if you were to become my roommate then prepare to get babied LOL
Hate: i hate many things. Chemistry, children, annoying dogs, HIPPOCRITES THAT SAY THEY ARENT HIPPOCRITES, having a cold nose, getting woken up early for stupid things, getting woken up in general, waking up cold, not being able to sleep because its hot, foods that are too hot for me (i have low tolerance to heat. like my body heat is high enough XD except showers. I seem to enjoy scalding myself LOL jk jk), crying babies, brats, my cousin that's a brat, people that think its okay to take your things, people that don't appreciate someones effort to be nice, people that care too much to the point that it's getting into your business and you don't really want to share, houses that smell bad...stuff...parental controls

I
(In boys/girls)
Eye color: blue eyes, green eyes, hazel eyes,
Hair Colors: Brown hair, some kinds of red hair, dyed hair, shavedhair
Height: hmmm...i like short people when they are girls and some average heights with guys

TO BE CONTINUED

Clothing Style: I always where black long pants or shorts that reach my knees. I sag a little bit but you can see my underwear or my ass. T-shirts and always a jacket of some kind. oh and vans and some kind of hat/beanie
Characteristics: uh...chubby? XD average height tired looking...people call me cute i don't know what's wrong with them LOL
Ice Cream: um...pistachio almond, vanilla, oreo mixed with mint (its good), and...sherbet.
Instrument: Cello, Bass guitar, Oboe, Bassoon, Piano, Flute, French horn, harp.

J
Jewelry: eh...rubber one on my right arm at all times. then whatever i feel like wearing like my 12 jade zodiac animals or my pacman rubber bracelet and my teal hair tie
Job: nopeeee

K
Kids: I don't like kids
Kick-boxing or karate: ughhhh. omg i like both
- Keep a journal?: Noooo

L
Longest Car Ride: uhhh...five hours to Oklahoma? but soon i'll be going to Louisiana and that'll be...however long it takes to get there from Kansas LOL
Love: my games. LOL
Letter: uh...i never thought about that.
Laughed so hard you cried: Like last year maybe?
Love at first sight: ew

M
Milk flavor: Banana all the way
Movie: Pfffff... uh i liked the hobbit or pacific rim...totoro... i think the movie Red 2? if that was what it was called. But DAYUMMM that Korean guy mhmm.
Mooned anyone?: unfortunately when i was young and didn't know better...
Marriage: N O
Motion sickness?: Depends am i riding a death ride? LOL
McD's or BK: I like McD fries but burgers i'll have to go with BK...

N
Number of Siblings: 0
Number of Piercings: one set. hopefully two soon.
Number: 8, 36

O
Overused Phrases: "HHHHHH" "ugu"
One wish: to....have another wish so i know what to wish for
One phobia: already said it

P
Place you'd like to live: i don't care...an apartment maybe. or a small flat. Two rooms a kitchen/livingroom, one bathroom or another 1/2 bathroom. I  just need a small place really
Pepsi/Coke: Diet Pepsi

Q
Quail: what...uh. i like quail eggs. LOL
Questionnaires: eh...depends.
Quote: "nope"
R
Reason to cry: being angry or irritated. Usually never for being sad.
Reality T.V.: nah
Radio Station: 97.5?
Roll your tongue in a circle?: how?

S
Song: FFFFFFFFFF i don't know
Shoe size: 9...1/2?
Sushi: yes plz. salmon and avocado
Skipped school: nonono
Slept outside: maybe?
Seen a dead body?: ...no?
Smoked?: no
Skinny dipped?: no
Shower daily?: If i have school yeah because ugh my hair. lol
Sing well?: nono
In the shower?: no
Stuffed Animals?: yesssss
Single/Group dates: noooo
Strawberries/Blueberries: ...uh. i don't really care
Scientists need to invent: ways to make dogs know i want them to shut up 

T
Time for bed: Whenever i start nodding off because if i try before then it wont work
Thunderstorms: depends. i like the soft rumbles.
Touch your tongue to your nose?:  i can reach my septum kinda...

U
Unpredictable: yes...
- Understanding?: What
Under the influence?: no no.

V
Vegetable you hate: hmm...bell peppers...any onion
Vegetable you love: cauliflower :heart: cabbage, lettuce, carrot, spinach...uh. i think that's it
Vacation spot: In my house with my games

W
Weakness: softhairOTL
When you grow up: i'm  gon be a billionaires and make the world peace and and and eat food. LOL idk
Which one of your friends acts the most like you: ..no one really? XD
Who makes you laugh the most: If tumblr was a person
Worst feeling: When you suddenly remember something you had to do. Or when people keep asking questions i don't want to answer.
Wanted to be a model?: nooonoooo
Where do we go when we die: ...into the ground?
Worst weather: anything over 85 degrees. anything Kansas. LOL
Walk with a book on your head?: sure

X
- X-Rays: ive had a few.

Y
-Year it is now: 2014
-Yellow: okay

Z
Zoo animal: uh...i spend a lot of time in reptile area or the bird area
Zodiac sign: Aries

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconcorporalstag:
CorporalStag Mar 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
HAPPNY BIRTHDA Y
Reply
:iconsnowytaido:
snowytaido Apr 6, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Aaaaaaaaa! Very late but thank you very much!
Reply
:iconcorporalstag:
CorporalStag Apr 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
np <3
Reply
:iconloominate:
LOOMinate Mar 25, 2014  Student Interface Designer
Happy Birthday! :iconcakeplz:
Reply
:iconsnowytaido:
snowytaido Apr 6, 2014  Hobbyist Traditional Artist
THANK YOU SORRY FOR BEING SO LATE!!eue leuvie congratulated meee
Reply
:icontranslucentrainbow:
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Reply
:iconsnowytaido:
snowytaido Mar 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
;
Reply
:icondusky-rose:
Dusky-Rose Feb 8, 2014   Digital Artist
Thank you so much for the watch!! i really appreciate it ( ˘ ³˘)♥
Reply
:iconsnowytaido:
snowytaido Feb 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
You're welcome! :heart:
Reply
Add a Comment: